Mijn eerste reis - Reisverslagen van Angela van Akker - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Angela van Akker - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Samen met Deirdre, een vriendin van mijn studie, gaan wij onze bacheloropdracht Gezondheidswetenschappen in een gezondheidskliniek in Port Elizabeth doen. Dit zal bestaan uit een onderzoek naar de knelpunten van deze kliniek. De kliniek is gebouwd naast een basisschool om zo de gezondheid van deze kinderen op deze school te kunnen peilen en ziekten eerder te kunnen ontdekken. Hierbij worden problemen ondervonden en deze gaan wij in 10 weken onderzoeken en uitwerken. Daarna zullen wij, wanneer alles volgens de planning gaat, nog 3 weken kunnen rondreizen!

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2015

Het einde komt in zicht...

06 Juni 2015

Kaapstad!

20 Mei 2015

Samen in het bubbebad

12 Mei 2015

De big 5!

05 Mei 2015

Het begin van de winter..
Angela

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3941

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 20 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: